Zielona szkoła kl. 2

14 maja 2014 r. moja klasa pojechała do Serpelic nad Bugiem na 3-dniową zieloną szkołę. Mieszkaliśmy w ośrodku Urocza; podzieliliśmy się na kilka małych grupek i każda miała pokój z łazienką. Ja mieszkałam z Marysią i Olą.

Śniadania, obiady i kolacje jedliśmy w stołówce, a jednego dnia jedliśmy na takim krytym balkonie z widokiem na Bug. Zajęcia prowadziły bardzo sympatyczne panie o imionach Małgosia i Agnieszka, pojechały też z nami pani Sylwia i pani Monika. Było tam mnóstwo atrakcji: krótki rejs statkiem po Bugu, a przed wejściem na pokład była zabawa w pif-paf i wiele innych. Mieliśmy zajęcia z pierwszej pomocy, ognisko i trampolinę. Najbardziej podobały mi się: łuki, ścianka wspinaczkowa, gry terenowe, wycieczka do lasu, zabawa w Strażnika Totemu i minizawody. Najlepsze konkurencje to były: wyścig w wielkich spodniach, zbiorowe przeciąganie liny i wyścig na nartach. Podobała mi się również piłka-rodeo i dyskoteka.

Chciałabym tam pojechać jeszcze raz!

Matylda M.

14 maja 2014 r. moja klasa pojechała do Serpelic nad Bugiem na 3-dniową zieloną szkołę. Jechaliśmy busem około 3 i pół godziny.

Gdy dojechaliśmy, pani Agnieszka zaprowadziła nas do ośrodka. Nosił nazwę Urocza. Pani pomogła nam wnieść walizki, bo mieszkaliśmy na piętrze. Ja mieszkałam w pokoju numer 12. Były z nami pani Sylwia i pani Monika, mieszkały w pokoju numer 4. Najpierw rozejrzeliśmy się po okolicy. Następnie poszliśmy na obiad do stołówki (był bardzo dobry kotlet schabowy i kartofle). Po obiedzie poszliśmy do lasu. Graliśmy w gry terenowe. Pierwsza nazywała się Strażnik Totemu, a druga - Flagi. Pod koniec tego dnia była dyskoteka.

W czwartek 15 maja 2014 r. rano poszliśmy na śniadanie (była na nim najlepsza herbata świata). Po nim poszliśmy na rodeo na piłce i trampolinę (z całego wyjazdu najbardziej podobało mi się rodeo). Później były konkursy. Pod koniec tego dnia było ognisko.

16 maja 2014 r. wróciliśmy do domów. Wyjazd bardzo mi się podobał. Chciałabym to powtórzyć.